Tuesday 28 July 2009

生日派對

星期六一班朋友來我家為Uncle CK開生日派對, 順道來探我呢個BB仔, 嘩, 我從未見過同聽過屋企可以咁多人咁嘈嘅, 初初真係有D驚, 想喊都唔敢喊, 只可以望吓望真啲佢哋係唔係'多多無好人', 原來個個uncles同aunts都係好好人, 仲抱我同我影相添。有個呢, 好鬼C高嘅原來就係壽星仔Uncle CK, 我仲代表大家送咗一個birthday kiss比佢, uncle都不知幾開心, 仲讚我有眼光揀佢嚟錫, 希望好快又見到佢哋, 到時我可能可以識得同佢哋玩啦。


聽到佢哋講呢個餅叫拿破崙, 喺天后一間餅店買, 出名頂瓜瓜, 我睇到流晒口水, 仲有嗰枝好似開花嘅蠟燭, 點完仲有音樂, 不過我見到啲火有啲似迷你煙花咁, 驚驚!!
歡迎下次再嚟我屋企

全部相片, 可在這裡看到

No comments:

Post a Comment