Friday 15 January 2010

生日活動(3)

總覺得老人家最開心的莫過於看見孫兒們快樂的成長, 在Cruz與Cruz爸家人吃飯的晚上, 兩位小孫兒自然成為當晚的主角, 看見嫲嫲會心的微笑也很開心吧!

Cruz的1歲生辰就此便過了, 迎接的就是常聽別人說的terrible two了, 希望不是太terrible就好了。

謝謝Uncle & Aunt Three的木製益智玩具
謝謝Uncle & Aunt Five遠道由日本送來的衫仔
謝謝各位與Cruz歡渡了一個愉快的晚上



哥哥, 你影緊咩呀? 係咪影我呀?
影咁耐嘅! 我個頭拎到好攰呀!
點解你笑到咁嘅? 快啲比我睇吓你影咗啲咩吖!

嫲嫲, 我同你一齊點點頭啊!

哥哥同我一齊吹蠟燭!
爸爸同我一齊切蛋糕!

連環笑拍

No comments:

Post a Comment