Tuesday 11 December 2012

BBQ@大帽山郊野公園

11月本是風高氣爽的季節, 最適合郊遊, 奈何今年卻總是天陰陰雨濛濛的, 不過我們和好友們都照樣燒烤去, 還要揀最大霧的大帽山添!

Cruz: 呢度真係好大霧呀, 週圍都濛查查架!


往年去BBQ, Cruz還沒有意識我們在做什麼, 快4歲的他今次就很清楚了
對於Cruz來說, 要他拿著叉子耐心的等待絕對是不可能的, 搞搞陣就可以


睇嚟佢哋都有排燒, 我自己去玩陣先


明知山有霧, 偏向霧中行


自得其樂


玩得悶悶哋就和爹爹媽媽影吓相


媽媽最叻唔係識得帶個波比我玩, 而係點了爹爹同我玩, 爹爹玩到索晒氣


Chel Chel姨姨和Tom叔叔真係夠義氣, 一個就幫媽媽拿BB車, 一個呢就拖住成日都要爹媽抱的我行落山
(如果拖住Cruz的是爹爹媽媽, 呢個小子一早已經要人抱)


將近到川龍的時候, Cruz看到村落說很美麗, 還很有趣的說: 「我要影低佢先!」


No comments:

Post a Comment