Thursday 22 January 2009

第一次出街食飯


Cruz: 爸爸媽媽, 依度係咩地方, 好似唔係屋企呀?
Cruz爸媽: 依度係我地出街食飯嘅飯堂, 太興新世代!
Cruz: 嘩! 我今日(2009年1月18日)才9日大, 你哋咁快就帶我出街食飯, 係唔係快佐D呀?
Cruz爸媽: 你今日剛剛第一次去探婆婆, 再加上舅母又幫你沖咗涼, 我哋當然要慶祝一番。唔駛驚, 我哋會好好照顧你啦!
Cruz: 你哋係唔係想我見多D世面, 早日戒奶啊? 你哋要顧住我先好!
Cruz爸媽: 你真係聰明! 我哋梗係想你早日戒奶, 尤其是夜奶, 等我哋有覺好瞓啦:-))

No comments:

Post a Comment