Tuesday 8 September 2009

Applegreen

"Apple Round, Apple Red, Apple Juicy, Apple Sweet...." 這是我和Cruz爸常常對著Cruz唱的歌仔。湊巧今年我的幾位好友提議到一間叫"Applegreen" 的餐廳預祝我和Cruz爸9月份的生日, 當然我們一定無異議啦, 謝謝都來不切吧! 聽說這間位於新世紀廣場的餐廳常常爆滿, 我的朋友要預早一個星期訂位, 這裏最出名是沙律(啱晒我口味), 入口清新, 有好fresh的感覺, 意粉的味道幾特別, 那個焦糖燉蛋甜品食完仲想再食。這裹的裝修簡約時尚, 給人窗明几淨的感覺。我們不知不覺坐咗三個鐘, 傾計傾到小CruzCruz都瞓了覺覺豬喇!

芝麻薑汁棒棒雞沙律(上面的lemon poppy seed pound cake都好好味)
三文魚卷
明太子意粉
墨西哥烤雞肉卷
蘋果酥+法式焦糖燉蛋

Yummy,yummy! 多謝晒各位

2 comments:

  1. 咁似既, 我都係9月份生日, 祝我地生日快樂

    Matt

    ReplyDelete
  2. Yeah! Great! I also wish you many happy returns with Kennis and Moon Moon.

    ReplyDelete