Tuesday 30 December 2008

進入倒數喇 (10, 9, 8 ........2, 1)

眨下眼剩番10日, 咁就去到'大肚走過的日子'的尾聲, 當然唔會唔捨得(因為始終大肚對自己同家人都有點唔方便), 不過這段經歷又成為我生命的其中一種印記, 幸好這個blog載了我部份的回憶。

昨天我又要去做例行產檢:

醫生量度BB的肚dum, 佑計他現在有3.1kg(即6.8磅), 嘩! 比起上次重了成磅, 果真後勁凌厲, Cruz爸和我想BB應該出世時都有7磅幾掛。

至於我就要食1個禮拜的抗生素, 因為化驗後我仍帶有B型鏈球菌, 醫生話呢種藥對BB是安全的, 反而如果不知道有菌而沒有處理好, 這種菌有機會引致早產, 以及即使沒有穿羊水, 也有機會感染BB。 醫生話我算好嘢沒有胃痛, 因為只有好少抗生素適合我(因為我有盤尼西林敏感), 偏偏這種藥有超過70%的人用後會有胃痛, 但慶幸我沒有, 只是覺得個胃有輕微重重地的感覺(感謝神)。不過始終要食藥, 個心都有D唔係好安樂, 希望真的不會影響BB啦(請弟兄姊妹為我們代禱)!

下星期一是最後一次產檢喇!

No comments:

Post a Comment