Monday 15 December 2008

一個人與兩個人

今朝看到一段報紙專欄:「一個人, 孑然一身 ......一個人哭, 一個人笑, 一個人去逛街......」昨晚我瞓到4點幾, 被肚子裡的第二個人仔拳打腳踢的震醒了,初時以為佢郁一陣就算, 點知佢越來越大力同足足維持了15分鐘有多, 我開始有D驚, 係唔係佢邊度唔舒服呢, 終於忍唔住起身行吓睇會唔會好D, 差不多一個鐘頭後先瞓番。所以今日我一早便烏吓烏吓咁。 兩個人, 真係唔可以好瀟洒的"孑然一身", 在好的方面諗係好浪漫的"你心中有我, 我心中有你", 不過現實生活我已經預左係(借用一位明星最近的自白)"一個人的問題, 兩個人去修正; 一個人的挫敗, 兩個人去承擔 ......任誰一方受到傷害, 另一方都願抵禦百倍的痛", 寫到呢度, 有點沉重, STOP please.

以下係我越嚟越"論盡"嘅真實情況, 我形容自己瞓覺轉身好似架重形貨櫃車轉彎咁, 掀起嘅震動好多時都波及隔鄰條線架私家車。都好醜怪。


No comments:

Post a Comment