Friday 5 December 2008

暖暖工作間

今晚開始天氣轉凍了, 請各位注意保暖哩, 病了點去慶祝聖誕節呢!

距離小CruzCruz出世愈來愈近了, 不知是不是肚子變得大了很多的關係, 我有很多同事, 無論是老師、實驗室技術員、或是校役, 無論是平日健談的、不苟言笑的、cool cool的, 都主動的問候我, 又叫我小心D、行慢D、開心D, 又關心我依家係唔係好重好辛苦、邊個會幫我湊B等等, 還有兩個同事成日都幫我買午飯、買豆漿小食和拿外賣 (我常對他們說我一定會話比我個仔知, 叫佢第時親自的向他們道謝), 所以學校一下子令我覺得好溫暖。我一向看到一些面口冰冷和不常與人打招呼的同事, 就斷定他們是不友善又無禮貌的人, 有時仲會有D唔開心, 係唔係人地唔鍾意我呢。但經過今次大肚後, 我諗不能夠下下都以貌取人, 不是每個人都會將自己心底裡的感覺或是想法表現在面孔上, 又或是每個人也有他們生活上或工作的壓力等, 總不能每每都笑臉迎人。

小CruzCruz, 媽媽第時真係有好多好多嘢要話比你知, 希望你能夠比我更有智慧更快樂的活著。

以下是一位同事今朝一早留給我看的:

(取自香港經濟日報, 5/12/2008)

No comments:

Post a Comment