Saturday 27 December 2008

邊打邊說

Cruz媽: 喂BB, 你睇幾多哥哥姐姐嚟同你打邊爐過聖誕
Cruz : 嘩, 咁多野食嘅, 啱唔啱我食架, 唔好等我生晒粒粒咁出嚟見人喎, 你顧住我至好!
Cruz媽: BB, 真係好好味, 好難忍, 比媽媽盡興埋今晚, 有排都無得再食架喇!
Cruz : 乜你講到我出咗嚟之後, 你就好似要去坐監咁, 你開心D 啦! 我要成日對住你架, 我仲要笑笑口咁幫你招呼D親朋戚友, 就嚟過年吖嘛

自製的湯底, 又唔肥膩又好味, 無得頂
















各款包心丸, 好好味來自荃灣要排隊買的雲吞和水餃


聖誕版的天使蛋糕, 真係好鍾意白色的感覺, 淡淡的忌廉都幾好味架











No comments:

Post a Comment