Monday 8 December 2008

產前檢查

踏入34週的第一天去做產前檢查, 照超聲波知道小CruzCruz個頭已經向下了, 唔知佢要做成個幾月「倒樹葱」會唔會好辛苦呢。 醫生話佢都唔係細碼的, 而家估計有2.4kg(即5.3磅), 較正常多咗約個多星期的重量, 醫生話因為我高大, 所以亞B個size大D係順理成章的, 佢仲話大隻D好過細細粒, 不過最緊要係健健康康。 今次仲睇到佢個頭仔生咗密密短短的頭髮, 好似陸軍裝咁, Cruz爸希望佢出世時多D頭髮, 會好睇得意D喎。醫生話我好似太多憂慮, 亞B出咗嚟仲有大把嘢煩, 都係, 不過好似Cruz爸答醫生話我嘅性格係咁, 有時我都好難控制。Cruz爸日日都催我執好個走佬袋, 以防萬一, 都啱, 係我懶惰唔願執啫。兩個星期後又要去檢查喇, 有新消息就再報告。

No comments:

Post a Comment